reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jarmila Kulová

Jarmila Kulová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepravidelná prispievateľka :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ponúkaná mzda - dohodou!

Jarmila Kulová

Ponúkaná mzda - dohodou!

Skúšky, maturita, štátnice, promócie. Eufória a entuziazmus zo začiatku novej kapitoly života, v ktorej chceme všetci zúžitkovať to, čo sme nadobudli počas štúdia.

  • 30. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 2
Chaos

Jarmila Kulová

Chaos

Kto z nás sa už aspoň raz neocitol v dopravnej zápche? A koľkí z nás kvôli slimačiemu tempu na ceste premeškali dôležité stretnutie alebo udalosť, ktorá sa už nebude opakovať? Pre väčšinu veľkých miest, ktoré sú centrami dennej dochádzky obyvateľstva za prácou, vzdelaním, či službami, predstavujú dopravné zápchy ich neoddeliteľnú súčasť. V lepšom prípade sú cesty preplnené iba počas dopravnej špičky ráno a popoludní, avšak v horšom je tlačenica celý deň. Tento stav na cestách vedie nielen k rozčuľovaniu vodičov a plytvaniu benzínom pri neustálom brzdení a posúvaní, ale znamená aj značnú stratu času a produktivity.

  • 28. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 257x
  • 0
Podpásovka

Jarmila Kulová

Podpásovka

Kúpeľňa klasického tvaru. Obdĺžnik. Steny odeté v červenej farbe, ktorá kričala ako pavián. Nikdy som nechápal čo ženy vidia na týchto prenikavých farbách a ešte viac som sa chytal za hlavu, keď mi frajerka oznámila, že chce červenú kúpeľňu. Jej argument? Vášnivé farby rovná sa vášnivé sexuálne zážitky. Hm, len škoda, že za celý rok si nespomínam ani na jeden. Súhlasil som pod podmienkou, že chcem vaňu. A nebude červená! Ďalšie detaily aj výber nábytku som nechal na ňu. Na kúpeľňové okno ušila roletu z bambusu, ktorú si aj tak sťahovali iba hanblivé a príležitostné návštevy. Na žúrkach, ktoré sa u nás konali, sa hanbliví ľudia nevyskytovali. Aj napriek všetkému, v zariaďovaní bola úžasná a z našej kúpeľne vo finále vznikla oáza relaxu a antistresová komnata.

  • 18. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 532x
  • 0
Balkón

Jarmila Kulová

Balkón

Poznáte ten pocit, keď vám konečne vyjde nové číslo vášho obľúbeného časopisu a vy môžete privoňať k jeho čerstvo voňavým stránkam. Niektorí nedočkavci sa na neho vrhnú hneď popri cestovaní domov v MHD, ja až po vychladnutí. Mám rada, keď ho na pár chvíľ nechám takpovediac „odstáť" na stolíku a až potom jeho obsah hltám sediac na balkóne s kávou.

  • 25. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 268x
  • 0
Pomsta

Jarmila Kulová

Pomsta

Piatok prišiel! Pre pána! Po predchádzajúcich pracovných poradách pri pripečených pokukujúcich pánkoch prestávam pracovať, prestávam plakať. Prisahám! Plávam pomedzi pracovníkoch prahnúcich po pálenke. Pobavene pozerám po Petrovi prešľapujúcom pri plných papieroch. Pozrie príkro, privrie pracovňu, pripravuje pomstu. Prd platné, pomyslím. Prečo pracuje piatok podvečer? Potrebuje poradiť. Prepadnúť pokušeniu. Prípadne poriadne pretiahnuť príťažlivú paničku, poplácať po prdelke. Príliš povrchné? Pre päťdesiatnikov.

  • 1. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 396x
  • 1
reklama
Jediná

Jarmila Kulová

Jediná

„Dobré ráno Milanko!" Zakričala naradosteným hlasom a na stôl položila plnú tašku všakovakých dobrôt, čerstvého pečiva a krmiva pre psíka. Porozhliadla sa po dome, nakúkala do všetkých izieb na prízemí, ale nikde ani nohy. „To som si mohla myslieť!" Povzdychla si, keď našla Milana spolu s jeho štvornohou láskou v dielničke so storočnými kusmi železa a šabrachmi od výmyslu sveta. „Doniesla som ti raňajky, do desiatich minút nech si v kuchyni!" „Áno mám aj pre teba Dunčík." Usmiala sa a poškrabkala psíka po veľkej chlpatej hlave.

  • 11. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 229x
  • 0
Nie je všetko krásne čo sa blyští.

Jarmila Kulová

Nie je všetko krásne čo sa blyští.

Sedela na okraji miestnosti a bezducho pozerala cez oblok. Zdalo sa, že krik, smiech a šťastné džavotanie ostatných detí ani na okamih nevnímala. „Ahoj, ja som Miška a ako sa voláš ty?“ „Ja som Zuzka.“ Odvetila smutne a ďalej sa venovala pozorovaniu ľudí von oknom.

  • 9. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 287x
  • 0
Letná poviedka

Jarmila Kulová

Letná poviedka

Kráčam si po osamotenej cestičke a užívam si prírodu okolo, vôňu sviežeho vzduchu a vánok vo vlasoch. Oči mám zakryté ružovými okuliarmi a vnímam iba krásu, čistotu a to rozlievajúce sa teplo v mojom tele. ..myslím že patetickosti na začiatok stačilo! :)

  • 26. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 509x
  • 0
Je ráno

Jarmila Kulová

Je ráno

Je ráno, pracovný deň (ale na tom vlastne nezáleží). Pokúša sa vstať z vyhriatej periny, premáha sa. Pozrie sa von. Vidí biely sneh, ktorý jej ešte viac dáva pocit chladu toho mrznúceho rána.

  • 27. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 367x
  • 0
Januárová retrospektíva

Jarmila Kulová

Januárová retrospektíva

Milujem leto, milujem slnko, väčšinou sú to pre mňa tie najkrajšie dni v roku a milujem spomienky naň, ktoré ma vždy rozžiaria :-). A aj dnes je jeden z tých dní kedy mi opäť prebehla hlavou táto spomienka.

  • 17. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 605x
  • 0
reklama
lebo ona...

Jarmila Kulová

lebo ona...

Nejde iba o to, že zajtra sú Vianoce, ale o to, že si ju vážim po celých 13 rokov čo ju poznám a myslím si, že môj prvý blog by mal patriť práve jej.

  • 23. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 466x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu