reklama

Januárová retrospektíva

Milujem leto, milujem slnko, väčšinou sú to pre mňa tie najkrajšie dni v roku a milujem spomienky naň, ktoré ma vždy rozžiaria :-). A aj dnes je jeden z tých dní kedy mi opäť prebehla hlavou táto spomienka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sedím na posteli a tlačím do hlavy nejaké tie vedomosti, aby som mohla zajtra do školy vykračovať ľahkou nohou a v neposlednom rade aby som aspoň trochu ranným úsmevom zlepšila náladu mojim spolucestujúcim v autobuse. Po chvíli, keď už mám ako taký pocit naplnenia môjho mozgu (aj keď ide o klamlivý pocit), druhýkrát otváram hravé a doslova liečivé stránky Polnočného denníka od Matkina.

Vonku dnes nie je až tak chladno, ale aj tak stále cítim, že mi chýba leto a jeho vzrušujúce teplo. Nie teplo, horúčava. Prvý letný výlet na Vršatec, strávený pod dekou, kedy nám hviezdy urobili fantastické divadlo, tie najteplejšie noci, kedy bol hriech prespať ich... ranné vstávanie pri slnku, Beefree na blate, dance in the dark, denné vzrušenie, ľahkosť v mojich krokoch - jednoducho duševná aj telesná radosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes je presne 17. 1. 2011, prešli 4 mesiace a necelých 17 dní od konca augusta. Dosť dlhý čas. Je zima, ktorá nám prináša dlhé večery - najlepší čas na rozmnožovanie ľudského pokolenia :-), a trávim ich najlepšie ako viem, ale spomienka na leto 2010 ostane živá lebo chtiac - nechtiac aj tá mi spríjemňuje dlhé zimné obdobie.

Jarmila Kulová

Jarmila Kulová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepravidelná prispievateľka :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu