reklama

lebo ona...

Nejde iba o to, že zajtra sú Vianoce, ale o to, že si ju vážim po celých 13 rokov čo ju poznám a myslím si, že môj prvý blog by mal patriť práve jej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

...je vždy prvá osoba, na ktorú padá moja myšlienka pri nešťastí,

...je moje živé GPS, keď zlyháva moja chabá orientácia v meste,

...mi rozžiari oči, aj keď ja už nevidím východisko,

...mi pripraví posteľ v jej izbe keď doma už nemôžem dýchať,

...vie čo milujem,

...nemá zbytočné otázky,

...pochopí jedinému môjmu pohľadu,

...ma pochopí keď mu nedokážem odolať,

...pozná všetky moje bolesti, aj ich pôvodcu,

...je so mnou už 13 rokov,

...vie, že toto nie sú už slová puberty,

...je zázračná Lucka, pre mňa tá najlepšia.

Jarmila Kulová

Jarmila Kulová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepravidelná prispievateľka :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu